FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.clanlegend.fora.pl Strona Główna
->
StarCraft&BroodWar
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Let's Talk
----------------
StarCraft&BroodWar
Nowości
Clan LeGenD
Ski sQuad
Rekrutacja
Gracze
oFF-Topic
----------------
Co Tam W Trawie Piszczy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
oFfIcErLeGenD
Wysłany: Pon 17:49, 24 Lis 2008
Temat postu:
Dawno mnie tutaj nie było powodem tego chyba była tymczasowy urlop z clanem
oFfIcErLeGenD
Wysłany: Czw 13:23, 27 Mar 2008
Temat postu:
Sam jestem z siebie zadowolony ^_- raz że odkryłem wszystkie tajemnice Terrana w jeden dzień , to już się naumiałem ile co się buduje i to mi pomaga w grze xD
DeStInY
Wysłany: Czw 9:00, 27 Mar 2008
Temat postu:
Szacuneczek Offic Za te Posty .
oFfIcErLeGenD
Wysłany: Czw 0:02, 27 Mar 2008
Temat postu:
Zawansowane Upgrady
U-238 Shells
Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Budowa: W Academy
Czas Budowy: 63 s
Czas Działania: Nieograniczony
Skrót klawiszowy: U
Opis: Zwiększa Zasięg dla Marinów
Stim Pack Tech
Koszt: Minerał 100 Gaz 100
Budowa: W Academy
Czas budowy: 50 s
Czas działania: 12 s
Skrót klawiszowy: T
Opis: Daje Adrenaline dla Marinów i Firebatów ,polega ona na tym że zwiększa szybkość i szybkośc ataku tych jednostek zabierając 10 życia.
Restoration
Koszt: Minerał 100 Gaz 100
Budowa: W Academy
Czas budowy: 50 s
Skrót klawiszowy: R
Opis: Usuwa takie Czary jak LockDown , Plague , Ensnare , MaelStrom , Flara , Parasite Detected , Irradiate , Hallucination .
Optical Flare
Koszt: Minerał 100 Gaz 100
Budowa: W Academy
Czas Budowy: 75 s
Skrót klawiszowy: F
Opis: Medyk rzuca flarę na jednostkę i dzięki tej flarze jednostka ta ma maksymalnie zmniejszone pole widzenia . Detektory tracą moc widzenia niewidzialnych takie jak: Obserwer , Vesel , Ovelord
Caduceus Reactor
Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Budowa: W Academy
Czas budowy: 105s
Skrót klawiszowy: D
Opis: Dodaje Medykowi 50 Energi maxymalnej więcej czyli maksymalna pojemność po zakupie będzie wynosiła 250.
Infanty Weapons
Koszt: Minerał 100/175/250 Gaz 100/175/250
Budowa: W Engineering Bay
Czas Budowy: 2:48 min/3:08 min/3:28 min
Skrót klawiszowy: W
Opis: Są to upgrade dla Ludzi oprócz scv i medyków, które zwiększają atak.
Infanty Armor
Koszt: Minerał 100/175/250 Gaz 100/175/250
Budowa: W Engineering Bay
Czas Budowy: 2:48 min/3:08 min/3:28 min
Skrót klawiszowy: A
Opis: Są to upgrade dla jednostek z Barracka i Command Center. każdy lvl tego upgrade zwiększa Armor (mocniejszy pancerz) o 1 , .Dzięki temu upgradowi zmniejsza się ilość zadawanych obrażeń przez wrogów.
Vehicle Weapons
Koszt: Minerał 100/175/250 Gaz 100/175/250
Budowa: W Armory
Czas Budowy: 2:48 min/3:08 min/3:28 min
Skrót klawiszowy: W
Opis: Są to upgrade dla Machin ziemnych , zwiększają atak
Vehicle Plating
Koszt: Minerał 100/175/250 Gaz 100/175/250
Budowa: W Armory
Czas Budowy: 2:48 min/3:08 min/3:28 min
Skrót klawiszowy: P
Opis: Są to upgrade dla Machin ziemnych , każdy lvl tego upgrade zwiększa Plating (grubość stali) o 1. Większa ilość lvl nie ma wpływu na poruszanie się jednostek.Dzięki temu upgradowi zmniejsza się ilość zadawanych obrażeń przez wrogów.
Ship Weapons
Koszt: Minerał 100/150/200 Gaz 100/150/200
Budowa: W Armory
Czas Budowy: 2:48 min/3:08 min/3:28 min
Skrót klawiszowy: S
Opis: Są to upgrade wyłącznie dla statków , który zwiększa Atak.
Ship Plating
Koszt: Minerał 150/225/300 Gaz 150/225/300
Budowa: W Armory
Czas Budowy: 2:48 min/3:08 min/3:28 min
Skrót klawiszowy: H
Opis: Są to upgrade wyłącznie dla statków, które zwiększają Plating (grubość stali) w statkach . Zwiększanie tego upgrade nie ma wpływu na poruszanie się jednostek.Dzięki temu upgradowi zmniejsza się ilość zadawanych obrażeń przez wrogów.
Ion Thrusters
Koszt: Minerał 100 Gaz 100
Budowa: W Machine Shop (Factory)
Czas Budowy: 63 s
Skrót klawiszowy: I
Opis: Zwiększa Szybkość dla Vulturów
Spider Mines
Koszt: Minerał 100 Gaz 100
Budowa: W Machine Shop (Factory)
Czas Budowy: 50.5 s
Skrót klawiszowy: M
Atak (Ziemne): 125
Opis: Daje dla Vulturów możliwość podkładania Min , każdy Vultur ma 3 Miny.
Siege Tech
Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Budowa: W Machine Shop (Factory)
Czas Budowy: 55,5 s
Skrót klawiszowy: S
Opis: Daje Tankowi Możliwość zwiększenia zasięgu strzału i mocniejsze uderzenie , lecz to ma swoje wady takie jak : podejdzie 1 jednostka do tanka tank nic nie zdziała , zanim uderzy 2 strzał minie parę sekund
Charon Boosters
Koszt: Minerał 100 Gaz 100
Czas Budowy: 84 s
Budowa: W Machine Shop (Factory)
Skrót klawiszowy: C
Opis: Zwiększa zasięg rakiet dla Goliahtów.
Cloaking Field
Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Czas Budowy: 63 s
Budowa: W Control Tower (Starport)
Skrót klawiszowy: C
Opis: Daje niewidzialność dla Wraith , pierwsze użycie zabiera 25 energii a kolejne po 1.
Apollo Reactor
Koszt: Minerał 200 Gaz 200
Budowa: W Control Tower (Starport)
Czas Budowy: 105 s
Skrót klawiszowy: A
Opis: Dodaje dla Wraithów dodatkowo 50 maxymalnej energi , dzięki temu jego pojemność wynosić będzie 250.
EMP Shockwave
Koszt: Minerał 200 Gaz 200
Budowa: W Science Facility
Czas Budowy:75 s
Skrót klawiszowy: E
Opis: Rozprasza energie , dzięki temu jednostki i budynki protossa używające energii ją tracą przy idealnym w trafieniu cel , EMP ma nawet dużą średnicę.
Activate Defensive Matrix
Skrót klawiszowy: D
Opis: Ta osłona pochłania obrażenia , w czasie jej działania wrogie jednostki atakujące twoją zadają 1 obrażeń.
Irradiate
Koszt: Minerał 200 Gaz 200
Budowa: W Science Facility
Czas Budowy: 50 s
Skrót klawiszowy: I
Opis: Zadaje obrażenia jednostką organicznym (Wszystkim Zergą) jednostką z Barracku u Terrana i Scv , u Protossów działa to na Dark Templar Hight Templar i na Zealota.
Titan Reactor
Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Budowa: W Science Facility
Czas Budowy: 105 s
Skrót klawiszowy: T
Opis: Zwiększa maksymalną ilość energi u Vesela , dzięki temu Vesel ma możliwość na zgromadzenie 250 energii.
LockDown
Koszt: Minerał 200 Gaz 200
Budowa: W Covert Ops (Science Facility)
Czas Budowy: 63 s
Skrów klawiszowy: L
Opis: Ghost rzuca na Jednostki Mechaniczne Scv, Probe , Dragon na wszystkie jednostki z Factory i na wszystkie Statki u Terranów i Protossów unieruchamiając je. Dzięki temu możesz Atakować Wroga do czasu kiedy Skończy się czar. Każde użycie tego czaru zabiera 100 energi
Personnel Cloaking
Koszt: Minerał 100 Gaz 100
Budowa: W Covert Ops (Science Facility)
Czas Budowy: 50 s
Skrót klawiszowy: C
Opis: Ghost staje się niewidzialnym do tego czasu , gdy skończy mu się energia , 1 aktywowanie zabiera 25 energii a później po 1.
Ocular Implants
Koszt: Minerał 100 Gaz 100
Budowa: W Covert Ops (Science Facility)
Czas Budowy: 105 s
Skrót klawiszowy: O
Opis: Daje większy zasięg Ghostowi na zrzucenie Nuki na wroga ^_-
Moebius Reactor
Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Budowa: W Covert Ops (Science Facility)
Czas Budowy: 105 s
Skrót klawiszowy: M
Opis: Zwiększa maksymalną ilośc energii dla Ghosta o 50 , Dzięki temu Ghost ma 250 energii do użycia
Yamoto Gun
Koszt: Minerał 100 Gaz 100
Budowa W Physics Lab (Science Facility)
Czas Budowy: 75 s
Atak: 259
Skrót klawiszowy: Y
Opis: Umożliwia Battlecruiserowi na użycie energii na zamienienie ją w Yamoto , każde trafienie z tego czaru daje spore obrażenia dla wroga. Każde użycie tego Czaru zabiera 150 energii.
Colossus Reactor
Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Budowa: W Physics Lab (Science Facility)
Czas Budowy 105 s
Skrót klawiszowy: C
Opis: Zwiększa maksymalną energii Battlecruiserowi o 50 , dzięki temu jego energia będzie wynosiła 250.
oFfIcErLeGenD
Wysłany: Śro 20:52, 26 Mar 2008
Temat postu:
Budynki
Command Center
Koszt: Minerał 400
Życie: 1500
Czas Budowy: 76 s
Skrót klawiszowy: BC
Opis: Główna baza u Terrana umożliwia budowe scv , które dostarczą minerały oraz gaz. Można dzięki niej wybudować 2 Dodatki. Posiada Liftoff dzięki któremu budynek unosi się można także go położyć.
Comsat Station (Command Center Add-on)
Koszt: Minerał 50 Gaz 50
Życie: 500
Czas Budowy: 25s
Budowa: W Command Center
Skrót klawiszowy: C
Opis: Jest częścią Command Center , posiada moc dzięki której można oglądnąć kawałek mapy z detektorem na niewidzialnych podstawowa energia 200 z upgradem 250. Można wybudować ten dodatek dzięki Academy.
Nuclear Silo (Command Center Add-on)
Koszt: Minerał 100 Gaz 100
Życie: 600
Czas Budowy: 50s
Budowa: W Command Center
Skrót klawiszowy: N
Opis: Służy do kupna strasznej Bomby która niszczy wszystkie Jednostki za 1 uderzeniem wyjątkiem jest Battlecruiser , któremu pozostaje 1-5 zycia , 2 nuki niszczą każdy budynek po prostu wszystko. Można wybudować ten budynek gdy już wykupiłeś Dodatek w Science Facility zwany Covert Ops .
Supply Depot
Koszt: Minerał 100
Życie: 500
Czas Budowy: 25 s
Skrót klawiszowy: BS
Opis: Dodaje 8 miejsc w Liczbie populacji (8 slotów).
Refinery
Koszt: Minerał 100
Życie: 750
Czas Budowy: 25s
Skrót klawiszowy: BR
Opis: Służy do zbierania gazu.
Barracks
Koszt: Minerał 150
Życie: 1000
Czas Budowy: 50s
Skrót klawiszowy: BB
Opis: Umożliwia Budowe ludzi takich jak Marine oraz innych , których można kupić mając wybudowane potrzebne do tego budynków. Posiada Liftoff dzięki któremu budynek unosi się można także go położyć.
Engineering Bay
Koszt: Minerał 125
Życie: 850
Czas Budowy: 38 s
Skrót klawiszowy: BE
Opis: Umożliwia Budowe Turretu , a także budowe upgradów: ataku dla unitów z Barracku oprócz Medyka oraz obrony dla unitów z Barracku i dla SCV. Posiada Liftoff dzięki któremu budynek unosi się można także go położyć.
Missile Turret
Koszt: Minerał 75
Życie: 200
Czas Budowy: 19,5 s
Atak (Ziemia) -
Atak (powietrze) 20
Skrót klawiszowy: BT
Opis: Jest to budynek ,który chroni przed Jednostkami latającymi oraz jest Detektorem.
Academy
Koszt: Minerał 150
Życie: 600
Czas Budowy: 50 s
Skrót klawiszowy: BA
Opis: Umożliwia budowe Firebat ,Comsat Station ,Medick oraz częściowo Ghosta a także upgrade do Marinów ,Firebat oraz Medyka.
Bunker
Koszt: Minerał 100
Życie: 350
Czas Budowy: 19,5 s
Skrót klawiszowy: BU
Opis: Służy do obrony, dodaje dodatkowe punkty życia dla jednostek (+350) które do bunkra wejdą Max (4) jednostki. Można wsadzić do bunkra unity z Barracks oraz scv.
Factory
Koszt: Minerał 200 Gaz 100
Życie: 1250
Czas Budowy: 50 s
Skrót klawiszowy: VF
Opis: Umożliwia budowe maszyn ziemnych podstawową jest Vulture. Posiada Liftoff dzięki któremu budynek unosi się można także go położyć.
Machine Shop (Factory Add-on)
Koszt: Minerał 50 Gaz 50
Życie: 750
Czas Budowy: 25s
Budowa: W Factory
Skrót klawiszowy: C
Opis: Umożliwia budowe Tank oraz upgrade do pozostałych Machin.
Starport
Koszt: Minerał 150 Gaz 100
Życie: 1300
Czas Budowy: 44 s
Skrót klawiszowy: VS
Opis: Umożliwia Budowe statków podstawową bez dodatku to Wraith. Posiada Liftoff dzięki któremu budynek unosi się można także go położyć.
Control Tower (Starport Add-on)
Koszt: Minerał 50 Gaz 50
Życie: 500
Czas Budowy: 25 s
Budowa: W Starport
Skrót klawiszowy: C
Opis: Umożliwia do budowy reszte typów statków oprócz Battlecruiser i Valkyrii , które będzie można kupić przy zakupieniu budynków przeznaczonych do tego.
Science Facility
Koszt: Minerał 100 Gaz 150
Życie: 850
Czas Budowy: 38 s
Skrót klawiszowy: VI
Opis: Umożliwia budowe 2 dodatków oraz vesela w Starport i upgrade do niego. Posiada Liftoff dzięki któremu budynek unosi się można także go położyć.
Covert Ops (Science Facility Add-on)
Koszt: Minerał 50 Gaz 50
Życie: 750
Czas Budowy: 25 s
Budowa: W Science Facility
Skrót klawiszowy: C
Opis:Umożliwia Budowe Ghosta w Barracku i dodatku dla Command Center zwanego Nuclar Silo oraz upgradów specialnych do niego oraz do Nuki.
Physics Lab (Science Facility Add-on)
Koszt: Minerał 50 Gaz 50
Życie: 600
Czas Budowy: 25 s
Budowa: W Sience Facility
Skrót klawiszowy: P
Opis: Umożliwia Budowe Battlecruiser i upgradów specialnych dla niego.
Armory
Koszt: Minerał 100 Gaz 50
Życie: 750
Czas Budowy: 50 s
Skrót klawiszowy: VA
Opis: Umożliwia do budowy upgradów do Maszyn u Terrana czyli do Unitów z Starport oraz Factory i budowe w Startporcie Valkyrii oraz Goliaht w Factory.
oFfIcErLeGenD
Wysłany: Wto 17:02, 25 Mar 2008
Temat postu:
Super post Szacuneczek.
Wstawiam Opisy Jednostek budynków i ich specialnych czarów z tego powodu że mało osób zna się dobrze na rasach xD
Jednostki
Scv
Typ: unoszący się, organiczny
Koszt: 50 minerałów
Życie: 60
Liczba zajmowanych slotów: 1
Armor początkowy: 0
Czas produkcji: 13 s
Atak (Ziemia): 5
Atak (Powietrze): -
Skrót klawiszowy: S
Opis: Jednostka budująca zbierająca minerały a także gaz u Terrana. Obecność jednego SCV jest potrzebna do stworzenia jednej struktury. SCV ma zdolność naprawy innych jednostek (mechanicznych), zarówno powietrznych, jak i naziemnych.
Najwięksi wrogowie: BraK
Marine
Typ: naziemny, organiczny
Koszt: Minerał 50
Życie: 40
Liczba zajmowanych slotów: 1
Armor początkowy: 0
Czas produkcji: 15 s
Atak (Ziemia): 6 / 7 / 8 / 9
Atak (Powietrze): 6 / 7 / 8 / 9
Skrót klawiszowy: M
Opis: Jako jedyna z podstawowych jednostek wszystkich ras atakuje zarówno powietrznych, jak i naziemnych wrogów. Posiada ciekawe upgrady dodatkowe (Stim Pack, U-238 Shells), które czynią ją jeszcze mocniejszą. W dużych oddziałach Marines to naprawdę groźna broń, której nie można lekceważyć.
Najwięksi wrogowie: Firebat, Battlecruiser, Goliath, , Guardian, Lurker, Zealot, Dark Templar, High Templar(storm), Reaver, Carrier, Archon.
Firebat
Typ: naziemny, organiczny
Koszt: Minerał 50 Gaz 25
Życie: 50
Liczba zajmowanych slotów: 1
Armor początkowy: 1
Czas produkcji: 16 s
Atak (Ziemia): 16 / 18 / 20 / 22
Atak (Powietrze): -
Skrót klawiszowy: F
Opis: Żołnierz uzbrojony w miotacz ognia, rażący przeciwnika z małej odległości. Firebaty są niezastąpione przeciw Zerglingom i Zealotom, ze względu na swoją siłę ataku.Posiada ciekawe upgrady dodatkowe (Stim Pack)
Najwięksi wrogowie: Goliath, Lurker, Hydralisk, Dark Templar, High Templar(storm), Reaver, Archon.
Medic
Typ: naziemny, organiczny
Koszt: Minerał 50 Gaz 25
Życie: 60
Liczba zajmowanych slotów: 1
Armor początkowy: 1
Czas produkcji: 19 s
Atak (Ziemia): -
Atak (Powietrze): -
Skrót klawiszowy: C
Opis: Jednostka o wielu zdolnościach, z których podstawową jest leczenie (Heal) przyjaznych jednostek organicznych. Standardowo Medic ma 200 punktów energii, którą to wartość można zwiększyć o 50 dzięki specjalnemu upgradowi. Pozostałe upgrady dla tej jednostki to Restoration (usuwa działanie Lockdown, Optic Flare, Irradiate, Plague, Ensnare i Parasite) oraz Optic Flare (zmniejsza zasięg widzenia wrogiej jednostki do minimum).
Najwięksi wrogowie: Wszystko, co atakuje jednostki naziemne, Dark Archon.
Ghost
Typ: naziemny, organiczny
Koszt: Minerał 25 Gaz 75
Życie: 45
Liczba zajmowanych slotów: 1
Armor początkowy: 0
Czas produkcji: 32 s
Atak (Ziemia): 10 / 11 / 12 / 13
Atak (Powietrze): 10 / 11 / 12 / 13
Skrót klawiszowy: G
Opis Znakomita jednostka do dywersji i specjalistycznych akcji prowadzonych z ukrycia. Po wykupieniu odpowiednich upgradów (Cloak, Lockdown), Ghost może być niewidzialny oraz może unieruchamiać wrogie jednostki mechaniczne. Dodatkowym atutem jest możliwość podkładania wrogowi bomby atomowej. Ghost ma 200 punktów energii (dodatkowo 50), która zużywana jest na w/w umiejętności.
Najwięksi wrogowie Science Vessel, Overlord, Observer (detektory)High Templar(storm).
Vulture
Typ: naziemny, maszyna
Koszt Minerał 75
Życie: 80
Liczba zajmowanych slotów: 2
Armor początkowy: 0
Czas produkcji: 19 s
Atak (Ziemia): 20 / 22 / 24 / 26
Atak (Powietrze): -
Skrót klawiszowy: V
Opis: Czołg typu Vulture jest znakomity do wypadów zaczepnych. Dodatkowo podkłada miny, które atakują nieostrożnego przeciwnika oraz odkrywają kawałek terenu.
Najwięksi wrogowie Zergling, Hydralisk, Queen, Ultralisk, Zealot, Dark Templar, High Templar(storm), Archon, Reaver.
Siege Tank
Typ: naziemny, maszyna
Koszt: Minerał 150 Gaz 100
Życie: 150
Liczba zajmowanych slotów: 2
Armor początkowy: 1
Czas produkcji: 31 s
Atak (Ziemia) złożony: 30 / 33 / 36 / 39
rozłożony: 70 / 75 / 80 / 85
Atak (Powietrze): -
Skrót klawiszowy: T
Opis: Siege Tanki są fantastyczne do oblężenia, ze względu na potężne obrażenia jakie zadają. Po rozłożeniu Siege Tank dysponuje bardzo dużym polem widzenia. Potrzebuje jednak ochrony (zaróno naziemnej, jak i powietrznej). Rozłożony Siege Tank nie strzeli do przeciwnka, który podszedł bardzo blisko, więc należy zapewnić mu obronę w postaci np. Marinesów. Zaletą, a zarazem wadą Siege Tanka jest uderzenie typu splash, które rani także nasze jednostki. Należy więc zwrócić na to uwagę. Mimo tego jest to jedna z ulubionych jednostek wielu graczy.
Najwięksi wrogowie: Zergling (dużo), Hydralisk (dużo), Queen, Zealot, Dark Templar, High Templar(storm), Archon, Reaver, Infested Terran.
Goliath
Typ: naziemny, maszyna
Koszt: Minerał 100 Gaz 50
Życie: 125
Liczba zajmowanych slotów: 2
Armor początkowy: 1
Czas produkcji: 25 s
Atak (Ziemia): 12 / 13 / 14 / 15
Atak (Powietrze): 20 / 24 / 28 / 32
Skrót klawiszowy: G
Opis: Zaletą popularnych "Golców" jest atakowanie jednostek naziemnych oraz powietrznych. Jest to niezła i niezbyt droga jednostka. Zadaje spore obrażenia wrogim unitom latającym. Plusem jest upgrade w Brood Warze, powiększający zasięg Goliatha w walce z wrogimi jednostkami powietrznymi. Goliath nie potrzebuje Machine Shop, by być produkowanym.
Najwięksi wrogowie: Zergling (dużo), Hydralisk (dużo), Queen, Lurker, Ultralisk, Zealot, Dark Templar, High Templar(storm), Archon, Reaver, Carrier, Battlecruiser, Infested Terran.
Wraith
Typ: powietrzny, maszyna
Koszt: Minerał 150 Gaz 100
Życie: 120
Liczba zajmowanych slotów: 2
Armor początkowy: 0
Czas produkcji: 38 s
Atak (Ziemia): 8 / 9 / 10 / 11
Atak (Powietrze): 20 / 22 / 24 / 26
Skrót klawiszowy: W
Opis: Wraith ma możliwość cloakowania się, dzięki czemu znakomicie nadaje się do błyskawicznych, niespodziewanych ataków, mających na celu zgnębienie przeciwnika (np. wlatywanie w Overlordy, peony, itd.), a także do zwiadu. Wraith posiada 200 punktów energii, którą to wartość można dodatkowo powiększyć o 50, wykupując specjalny upgrade w Control Tower. Wraithy można jednak budować bez tego Add-ona.
Najwięksi wrogowie: Goliath, Science Vessel, Battlecruiser, Hydralisk, Devourer, Overlord, Scout, Carrier, Observer, Corsair.
Dropship
Typ: powietrzny, maszyna
Koszt: Minerał 100 Gaz 100
Życie: 150
Liczba zajmowanych slotów: 2
Armor początkowy: 1
Czas produkcji: 31 s
Atak (Ziemia): -
Atak (Powietrze): -
Skrót klawiszowy: D
Opis: Powietrzny statek transportowy, posiadający 8 miejsc do załadunku. Jego wadą jest niezbyt duża szybkość przemieszczania się.
Najwięksi wrogowie: Wszystko, co atakuje jednostki powietrzne.
Science Vessel (Detector)
Typ: powietrzny, maszyna
Koszt: Minerał 100 Gaz 225
Życie: 200
Liczba zajmowanych slotów: 2
Armor początkowy 1
Czas produkcji: 50 s
Atak (Ziemia): -
Atak (Powietrze): -
Skrót klawiszowy: V
Opis: Jest to jednostka specjalna o wielu funkcjach, za które (z wyjątkiem detekcji i Defensive Matrix) musimy słono płacić. Jednak warto. Do wyboru mamy: EMP Shockwave (fala ogłuszająca: odbiera energię jednostkom i budynkom na obszarze, na którym działa), Irradiate (poważnie uszkadza, a nawet unicestwia jednostki organiczne) oraz zwiększenie energii Science Vessela o 50 punktów. Standardowa energia dla tej jednostki wynosi 200 punktów.
Najwięksi wrogowie: Wszystko, co atakuje jednostki powietrzne.
Valkyrie
Typ: powietrzny, maszyna
Koszt: Minerał 250 Gaz 125
Życie: 200
Liczba zajmowanych slotów: 3
Armor początkowy: 2
Czas produkcji: 31 s
Atak (Ziemia): -
Atak (Powietrze): 6 / 7 / 8 / 9 (wartości przypadające na 1 rakietę)
Skrót klawiszowy: Y
Opis: Valkyrie to solidne jednostki, znakomicie wojujące w powietrznych potyczkach, za to bezbronne w starciach z naziemnymi unitami. Sekretem Valkyrii jest system rakiet eksplodujących w chwili ich zetknięcia z wrogiem. Mimo, że to drogie jednostki, są one warte inwestycji. Mają wytrzymały pancerz i niejednokrotnie mogą przeważyć o zwycięstwie w powietrznych starciach z poważniejszym wrogiem.
Najwięksi wrogowie: Marine (dużo), Goliath, Wraith, Battlecruiser, Hydralisk (kilka), Scourge (kilka), Devourer (kilka), High Templar, Carrier, Archon, Scout, Corsair (kilka).
Battlecruiser
Typ: powietrzny, maszyna
Koszt: Minerał 400 Gaz 300
Życie: 500
Liczba zajmowanych slotów: 6
Armor początkowy: 3
Czas produkcji: 84 s
Atak (Ziemia): 25 / 28 / 31 / 34
Atak (Powietrze): 25 / 28 / 31 / 34
Skrót klawiszowy: B
Opis: Battlecruiser to okręt flagowy Terranów: najwytrzymalszy, najmocniejszy, najdroższy i najwolniejszy. Czas jego produkcji jest najdłuższy spośród wszystkich jednostek Terrana. BC posiada 200 punktów energii (dodatkowo 50), które można z przyjemnością spożytkować na zabójczą broń o nazwie Yamato Gun, zmiatającą z powierzchni za jednym zamachem np. działko Photon Cannon.
Najwięksi wrogowie: Goliath(gdy micruje), Science Vessel(EMP), Wraith (kilka), Valkyrie Frigate, Hydralisk, Devourer, Scout, Carrier, Corsair, Dragoon (kilka).
Nukes
Typ: powietrzny, BomBa
Koszt: Minerał 200Gaz 200
Liczba zajmowanych slotów: 8
Czas produkcji: 63 s
Jednostka służąca do odpalenia nuki: Ghost
Czas zrzutu: 15 s
Skrót klawiszowy: N
Opis: Najlepsza broń w całym Sc/Bw. 1 nuka zniszczy wszystkie jednostki oprócz Battlecruiser , któremu pozostanie życia na 1 strzał od jakiegoś unita
i osłabią budynki o 50% życia, 2 nuki zniszczą wszystko. Nuka jedynie nie zniszczy jednostek , które są pod działaniem zamrożenia.
Najwięksi wrogowie: Zdecydowanie BraK
A tutaj niszczące skutki Bomby xD
http://i26.tinypic.com/a3e05j.jpg
DeStInY
Wysłany: Pon 22:17, 24 Mar 2008
Temat postu: Opis Rasy ---->TeRrAn<----
--------------------------------------------------------------------------------
!!...:::WARTO PRZECZYTAĆ:::...!!
Ludzkość wysłała w kosmos na poszukiwanie nowych światów najbardziej zbędny element swojego społeczeństwa - nie tylko aby oczyścić swoje szeregi ale także było pewne iż wielu zginie po drodze i w trudach budowania nowych kolonii. Dzięki temu iż pierwszymi lud�mi byli niezwykle wytrzymali przestępcy udało się stworzyć pomimo prymitywnych warunków pierwsze funkcjonujące siedziby, a bogactwo odkrytych zasobów wkrótce doprowadziło do rozkwitu działania wielu korporacji. Już w kilka lat po rozpoczęciu działalności walka o wpływy nabrała ostrego tonu. Nowe technologie i zasoby ludzkie zostały ruszone przeciwko sobie. Jako, że żadna ze stron nie chciała ryzykować totalnej bitwy, która miała by zadecydować o losach wojny, konflikt ciągnął się przez lata, aż któregoś dnia postanowiono wykorzystać w walce sąsiadującą rasę...
Terranie są niezgrani i brak im dyscypliny, jednak nie można zarzucić im braku charakteru i niezwykłej wytrwałości odziedziczonej po przodkach. Brak ogłady nadrabiają perfekcją w wykorzystywaniu technologii wojskowych poczynając od zwykłych pancerzy, czołgów kończąc na bombach nuklearnych. Podstawę tworzy piechota składająca się ze zwykłych Marines, wspomagających ich operatorów miotaczy ognia oraz medyków. To właśnie piechotą wysługuje się zawsze dowódzctwo w pacyfikowaniu kolejnych planet posyłając nieraz kolejne oddziały na rzeź. Bardziej rozwinięte jednostki mogą wspierać piechotę lub tworzyć własne odziały zmechanizowane - ich cechą główną jest wyspecjalizowanie co oznacza iż wojska Terran zawsze muszą działać przy wspólnym udziale. Szybkie ścigacze nadają się do minowania terenu i eliminowania podstawowych jednostek jednak potrzebują ochrony, czołgi potrafią niszczyć wroga z dużego zasięgu lecz są powolne, myśliwce potrafią się maskować jednak nie mają szans w samodzielnej walce... w sumie Terranie posiadajš tylko jedną jednostkę, która budzi respekt od pierwszego wejrzenia. Są to bojowe krążowniki służące do transportu międzyplanetarnego. Posiadają największą wytrzymałość i pancerz, potrafią przetrzymać atak nuklearny oczywiście konsekwencją są spore uszkodzenia.
Terranie w przeciwieństwie do marnowania zasobów ludzkich olbrzymią uwagę poświęcają swojemu sprzętowi. Większość budynków przystosowana jest do samodzielnego transportu dzięki wbudowanemu niewielkiemu, leczy wydajnemu, systemowi napędu. Każdy budynek może zostać naprawiony, podobnie jak każda jednostka mechaniczna, a im więcej robotników bierze udział w naprawie tym jest szybsza co sprawia iż podczas działań wojennych można prowadzić oszczędną rozgrywkę.
Największym wrogiem Terran są Zergi ... ale to na własne życzenie. W zasadzie Zergi nie przejawiali zbytniej aktywności, celem Overminda były jedynie surowce lecz wynaleziono technologię, która emitowała pola zwabiające Zergów. Postanowiono wykorzystać to w eliminowaniu zbuntowanych czy też koloni należšcych do przeciwnej nacji i Terranie sami na siebie zesłali wroga, który postanowił zniszczyć ich wszystkich...
Jak To Mówił Ś.w. WilQ ,Że:
Wedlog mnie najbardziej przekombinowana rasa - maja haka na kazdego, niestety wykorzystanie tego haka przysparza najwiecej klopotow :/ (np. glupie siedge tanki ktore trzeba prowadzic za raczke :/)
- Chyba najtrodniejsza w kierowaniu rasa (plus dla mnie ze lubie wyzwania , tylko nie myslcie ze chce siebie reklamowac )
- Bardzo podatna na bliskodystanoswe jednostki (malo jaka obrona moze obronic sie przed zmasowanym atakiem zerglingow, zealotow lub tez SLONI (Ultraliski)
- Przeciwko bliskodystansowym dobrze ustawic siedge tanki w kilku liniach wzgledem kierunku ataku, inaczej moze sie zdarzyc ze 6 Tankow strzela w 1 zerglinga ktory leci 1 w tzw KUPIE (grajacy zergami chyba lubia kupy swoja droga )
- Nie warto inwestowac w Valkirie ( sa sooper ale niestety jest duuuuuuuuzy qtas bo nie chca czesto strzelac - od roku gram a Blizzard nie zrobil latki :/ trzeba ich w tube )
- Dropy terranskie sa ciezkie do odparcia - 6 dropow Tankow i kilka marinow i ziemia nic nie podejdzie ... dodac jeszcze kulke szpiegolke (Science Vassel) no i ghosta i szybko baza wroga zmienia sie w oboz uchodzcow
- Do kombinajcji i przebijania obrony wroga dla innych graczy dobra jest atomowka - radko kto ja stosuje wiec czesto przeciwnik jest zaskoczony (chor glosow przeciw mnie - marnowanie suply na atomowke - moze macie racje, ale ja lubie smazone miesko zergow w duzych ilosciach Toss tez niezly w tostownicy )
- przeciwko toss oborna przed wejsciem do bazy musi byc, przeciwko madremu zergowi tez (zerglingi i zealoci motaja sie, zwlaszcza gdy ustawi sie w przejsciach miedzy barakami firebatow a za nimi Tanki - firebaci nie atakuja a zealoci leca na Tanki bo te do nich strzelaja, niestety nie moga przejsc do nich przez co sie motaja ... jak na strzelnicy )
- 2 baza na poczatku gry wedlog mnie musi byc, zreszta jak u kazdej rasy ...
- Inwestycja w comsat station musi byc - nie kosztuje syply a czesto sie przydaje na rekonesans, mozna tez zaryzykowac inwestycja tylko w jednostki przeciw- naziemne i monitorowanie wrogow comsatem on uwaza na jedn. powietrzne a ty masz tylko przeciw-naziemne wiadomo jaki jest wynik czegos takiego )
- Gdy gra sie przeciw zergowi warto zainwestowac na samym poczatku w 1 bunkier - juz nie raz obudzilem sie z reka w nocniku bo wpadly mi 4 zerglingi a ja w bazie mam tylko 1 marina ... :/ kicha ze gorszej nie moze byc :/
- Latwo zrushowac jest Terka - dla tossa - szybko w dragony lecisz zanim przeciwnik nie bedzie mial tankow a potem wysylasz kilka dragow zeby wyciagnely marinow za baraki a potem do akcji wkraczaja zealoci ... masakra :/ (nie udalo mi sie przed takim czyms jeszcze obronic, ale rzadko kto sie bawi w takie cus ) a dla zergow to atak 4 zerglingami
- Lekarek i Firebatow ja przynajmniej nie uzywam ... moze to jest blad - jak ktos ma propozycje niech mnie przekona o bledzie :] valtur tez nie uzywam ... cienki damage, miny jednostrzalowe i nie dzialaja na jednostki zasiegowe :/
- Warto miec kilka ghostow w bazie - kluda (Lockdown) ostro niedoceniana jest przez Terkow (tak samo jak sam ghost) ale potrafi uratowac nieraz kuper zwlaszcza gdy w gre wchodza Cariery lub Arbiter Tribunal - ghos zajmuje 1 suply a carrier 8 a moga walczc jak rowny z rownym jesli ghost jest dobrze sterowany , niestety wymaga to doskonalej koordynacji i duuuuuuuuuzo kombinacji - na fastest zanika ta zdolnosc ... (przynajmniej ja tak mysle)
- Irodiate jest idealne do niszczenia dronow wroga latwy, szbki wlocik kilkoma kulkami z aktywowana defensive matrix i niema dronkow idealne tez na samotne overlordy (bardziej wkurzajaca sprawa niz z dronami ...), idealna sprawa takze na duze wloty mutasow, guardow (jednostki naziemne za szybko padaja zeby oplacalo sie przeciwko nim stosowac irodiate - od zabijania ich sa tanki )
- Jak w kazdej rasie super pomyslem jest zarzucanie wroga wieloma typami jednostek - wszystko razem ale dobrze sterowane i wykorzystujace kazde zalety ... (jak ktos widzial jak Gori gra terkiem to wie o co chodzi) trudna sprawa ... ale nie bedziesz masterem jak tego nie panujesz ...
- Trenuj rece (oczywiscie nie przez walenie gruchy, targanie bohatera, meczenie predatora itd. )i ucz sie skrutow :] ale to wie kazdy ...
- Jak chcesz szybko zniszczyc baze wrogiego tossa walnij EMP - warto stosowac bo toss ma baaaaaaaaardzo wytrzymale jednostki ... ale po EMP traca polowe zycia dobre tez na grupy templarow - kasuje energie a jak ktos jest juz pro to moze stosowac to na wloty Arbitrow i ich recall- kazdy by sie wkurzyl jakby cieszyl sie ze niema obrony zadnej a tutaj nagle widzi ze niema tez energi w arbitrze - nie polecam bo w praktyce niema nikt tak podzielnej uwagi zeby tego dokonac ...
- jak gra sie na Fastes green to mozna spuscic wrogowi atoma na baze nie wchodzac nawet na teren jego bazy - polecam rozpatrzenie tej mozliwosci:D
- Tanki za zaslona naturalna (za rzekami za gorami za lasami )
- Do ataku na wroga mozna stosowac kilka unitow tankow ale dobrze dac im ochrone w postaci goliatow ( cienkie na naziemne ale na lotnictwo wypas no i latwe w sterowaniu daja czas nauzycie tankow)
- Ghost przez locdown moze szybko wyeliminowac wrogie observery - niema komunikatu u wroga ze cos jest nie tak a observer nie wykrywa niewidzialnych - mila dywersja moze byc dzieki temu :]
- Polecam zabawe w bunkrowanie sie, nekanie wroga dropami, zasadzkami tankow za klifami, niszczenie powolnie obrony itd. a potem szybki decydujacy wlot - wrog nie wie co mozesz puscic na niego, a ty wiesz co on ma (comsat station) i mozesz sie na to dobrze przygotowac
- Ladna takta to Drop jednego ghosta w cloack a uprzednei sprawdzenie terenu od observerow i innego ustrojstwa ... mozna dostac sie w serce bazy lub do miejsca zbornego woja i szybko odparowac cala radosna ferajne
- Maniakalne lecienie w BC to porazka, tak samo jak uzywanie ich przeciwko zegrowi - ci zawsze maja pelni hydr, maks co sie da zrobic to zniszczyc zbyt madrego tossa - te leci w zealotow bo sa dobrzy an tanki a jak szybko sie zrobi wlot BC to mozna go zniszczyc ... rzadko mozna wyorzystac
- warto inwestowac w duza ilosc starportow, nawet jak sie ich nie uzywa - szybko mozna sie przezucic miedzy produkca jednej jednostki a drogiej - przydatne przeciwko kazdemu, zwlaszcza jak sie niedopatrzy jak rozwija sie wrog
- moj zloty rozwoj to przeciwko prawie kazdemu (porzynajmniej poczatkowy) 1 scv do krysztalkow, 2 scv do suply, 3 scv do baraku przy wejsciu, 4,5,6 do krysztalwko, 2 scv po zrobieniu suply do baraku 2 robienia, po zrobieniu 1 baraku 3 scv leci do 2 baraku (przez ten czas trzeba wyznaczyc scv do robienia ciagle suply), po zrobieniu 1 baraku mariny caly czas do stanu 2 unitow we wszystkich barakach (na poczatku mozna troche olac to zeby szybciej postawic 2 command center) podczas robienia 3 baraku (przy koncu) powinno byc kasy na commanda drogiego, ktorego odrazu stawiamy, podczas robienia 2 commanda kazda nowa scv lci do robienia gazowni, po zrobieniu command scv leci do Enginering bay itd itd itd ... nie wiem po co sie produkuje - kazdy wie mniejwiecej jak gram pozatym sa repki
- Terk jest latwy do zdropowania - nawet jak przy bazie ma obrone to jest tylko przeciwlotnycza, a co za tym idzie mozna zrobic dropa z dolu bazy i dojsc przez baze " na piechte" przy glownym budynku nic niema - turrety zastawiaja miejsce ale nie szczelaja
- Budowa obrony aty-dropowej terkiem to masakra dlatego czesto nie maja takowej lub jest hm ... niedorozwojem (przynajmniej ja tak mam czesto )
- SZybka plaga na baraki przy wejsciu a potem wlot zegrlingami i niema zaden terk szans ... no chyba ze bunkier ma w bazie (tak jak czesto ja )
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by
JR9
for
stylerbb.net
Regulamin