FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.clanlegend.fora.pl Strona Główna
->
StarCraft&BroodWar
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Let's Talk
----------------
StarCraft&BroodWar
Nowości
Clan LeGenD
Ski sQuad
Rekrutacja
Gracze
oFF-Topic
----------------
Co Tam W Trawie Piszczy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
oFfIcErLeGenD
Wysłany: Pon 17:47, 24 Lis 2008
Temat postu:
Jak widać powyżej pomęczyłem się troszke ale jestem zadowolony ze swojej pracy mam nadzieje ze docenicie to
wszystko jest sprawdzone
oFfIcErLeGenD
Wysłany: Czw 19:01, 27 Mar 2008
Temat postu:
Zawansowane Upgrady
Ground Weapons
Koszt: Minerał 100/150/200 Gaz 100/150/200
Budowa: W Forge
Czas Budowy: 2:48 min/3:08 min/3:28 min
Skrót klawiszowy: W
Opis: Zwiększa atak dla jednostek z GateWay
Ground Armor
Koszt: Minerał 100/175/250 Gaz 100/175/250
Budowa: W Forge
Czas Budowy: 2:48 min/3:08 min/3:28 min
Skrót klawiszowy: A
Opis: Pogrubia Pancerz jednostką z GateWay , dzięki temu dostają mniejsze obrażenia od wrogów.
Plasma Shields
Koszt: Minerał 200/300/400 Gaz 200/300/400
Budowa: W Forge
Czas Budowy: 2:48 min/3:08 min/3:28 min
Skrót klawiszowy: S
Opis: Ulepsza Powłokę ochronną każdej jednostki oraz Budynku Protossów. Dzięki temu zdobyte obrażenia są mniejsze.
Air Weapons
Koszt: Minerał 100/175/250 Gaz 100/175/250
Budowa: W Cybernetics Core
Czas Budowy: 2:48 min/3:08 min/3:28 min
Skrót klawiszowy: W
Opis: Zwiększa siłę ataku każdego statku , który oczywiście zadaje jakieś obrażenia.
Air Armor
Koszt: Minerał 150/225/300 Gaz 150/225/300
Budowa: W Cybernetics Core
Czas Budowy: 2:48 min/3:08 min/3:28 min
Skrót klawiszowy: A
Opis: Zwiększa Pancerz dla każdego statku ,który lata w Protossach. Dzięki temu ma zmniejszone obrażenia , które zada mu wróg.
Singularity Charge
Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Budowa: W Cybernetics Core
Czas Budowy: 1:45 min
Skrót klawiszowy: S
Opis: Zwiększa Zasieg ataku dla Dragona
Leg Enhancements
Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Budowa: W Citadel of Adun
Czas Budowy: 1:24 min
Skrót klawiszowy: L
Opis: Zwiększa prędkość biegania oraz ataku u Zealotów.
Scrab Damage
Koszt: Minerał 200 Gaz 200
Budowa: W Robotics Support
Czas Budowy: 1:45 min
Skrót klawiszowy: S
Opis: Zwiększa siłe ataku u Reavera o 125
Reaver Capacity
Koszt: Minerał 200 Gaz 200
Budowa: W Robotics Support
Czas Budowy: 1:45 min
Skrót klawiszowy: C
Opis: Zwiększa pojemność bomb u Reavera o 5 miejsc.
Gravitic Drive
Koszt: Minerał 200 Gaz 200
Budowa: W Robotics Support
Czas Budowy: 1:45 min
Skrót klawiszowy: G
Opis: Zwiększa prędkość u Shuttle.
Apial Sensors
Koszt: Minerał 100 Gaz 100
Budowa: W Fleet Beacon
Czas Budowy: 1:45 min
Skrót klawiszowy: A
Opis: Zwiększa pole widzenia Scouta.
Gravitic Thrusters
Koszt: Minerał 200 Gaz 200
Budowa: W Fleet Beacon
Czas Budowy: 1:45 min
Skrót klawiszowy: G
Opis: Zwiększa prędkość latania u Scout.
Carrier Capacity
Koszt: Minerał 100 Gaz 100
Budowa: W Fleet Beacon
Czas Budowy: 1:03 min
Skrót klawiszowy: C
Opis: Zwiększa Miejsce na dokupienie Carrierowi 4 dodatkowych stateczków.
Disruption Web
Koszt: Minerał 200 Gaz 200
Budowa: W Fleet Beacon
Czas Budowy: 50 s
Czas Działania: 15 s
Skrót klawiszowy: D
Opis: Corsarin rzuca na ziemie plazme , przez którą wrogie jednostki strzelające z ziemi nie mogą strzelać , tylko gdy są pod plazmą. Każde użycie tego czaru zabiera 125 Energii.
Argus Jewel
Koszt: Minerał 100 Gaz 100
Budowa: W Fleet Beacon
Czas Budowy: 1:45 min
Skrót klawiszowy: J
Opis: Zwiększa maksymalną energie u Korsa zwiększając do 250 energii.
Psionic Storm
Koszt: Minerał 200 Gaz 200
Budowa: W Templar Archives
Czas Budowy: 1:15 min
Czas Działania: 3 s
Skrót klawiszowy: P ( gdy się rzuca ten czas to T)
Opis: High Templar rzuca na dany Teren burze zając 125 obrażeń każdej jednostce przebywającej na polu rażenia burzy ( nie działa na budynki).
Hallucination
Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Budowa: W Templar Archives
Czas Budowy: 50 s
Czas Działania: 135 energii co ma klon
Skrót klawiszowy: H
Opis: Hith Templar może na każdą jednostkę rzucić ten czar powodując podwojenie się tej jednostki (2) , które są pod twoimi rozkazami. Niestety te klony nie mogą atakować ale mogą zasłaniać twoje jednostki i być szpiegiem.
Khayolorin Amultet
Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Budowa: W Templar Archives
Czas Budowy: 1:45 min
Skrót klawiszowy: K
Opis: Zwiększa maksymalną energie u High Templara , dzięki temu jego pojemność będzie wynosiła 250 energii.
FeedBack
Skrót klawiszowy: F
Budowa: Podstawowy Czar u Dark Archona
Opis: Dark Archon ten czar działa tylko na jednostki mające energie, gdy Dark Archon rzuci na tą jednostkę ten czar powoduje że ona traci tyle życia ile miała energii.
Mind Control
Koszt: Minerał 200 Gaz 200
Budowa: W Templar Archives
Czas Budowy: 1:15 min
Czas Działania: Nieograniczony
Skrót klawiszowy: C
Opis: Dzięki temu czarowi możesz przejąć każdą jednostkę wroga , to znaczy że ona będzie pod twoimi rozkazami . Jak przejmiesz Drona lub SCV będziesz mieć dodatkowe rasy w grze. Ten czar posiada Dark Archon.
Maelstrom
Koszt: Minerał 100 Gaz 100
Budowa: W Templar Archives
Czas Budowy: 1:03 min
Czas Działania: 7 s
Skrót klawiszowy: E
Opis: Zatrzymuje organiczne jednostki , które nie będą się poruszać a nawet atakować. Ten czar posiada Dark Archon.
Arugs Talisman
Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Budowa: W Templar Archives
Czas Budowy: 1:45 min
Skrót klawiszowy: T
Opis: Zwiększa maksymalną energie u Dark Archona , dzięki temu Dark Archon będzie miał 250 energii.
Gravitic Booster
Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Budowa: W Observatory
Czas Budowy: 1:24 min
Skrót klawiszowy: G
Opis: Zwiększa prędkość lotu u Observera.
Sensor Array
Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Budowa: W Observatory
Czas Budowy: 1:24 min
Skrót klawiszowy: S
Opis: Dzięki temu upgradowi Observer ma większe pole widzenia.
Recall
Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Budowa: W Arbiter Tribunal
Czas Budowy: 1:15 min
Skrót klawiszowy: R
Opis: Arbiter teleportuje jednostkę lub dany twój oddział na inny teren. Może przenieś tyle jednostek ile się zmieści w rażeniu działania tego portalu.
Stasis Field
Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Budowa: W Arbiter Tribunal
Czas Budowy: 1:03 min
Czas Działania: 44 s
Skrót klawiszowy: T
Opis: Zamraża wrogie a nawet twoje oddziały pole rażenia jest małe. Gdy jednostki są zamrożone nie można im zadać żadnych obrażeń.
Khaydarin Core
Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Budowa: W Arbiter Tribunal
Czas Budowy: 1:45 min
Skrót klawiszowy: K
Opis: Zwiększa maksymalną energie u Arbitra , dzięki temu będzie wynosiła 250 energii.
oFfIcErLeGenD
Wysłany: Czw 16:15, 27 Mar 2008
Temat postu:
Budynki
Nexus
Koszt: Minerał 400
Życie: 1500 (750 en. + 750)
Czas Budowy: 78 s
Skrót klawiszowy: BN
Opis: Główna baza Protossów , właśnie do niej Probe przysyłają minerały oraz gaz.
Pylon
Koszt: Minerał 100
Życie: 600 (300 en. + 300)
Czas Budowy: 22 s
Skrót klawiszowy: BP
Opis: Dodaje 8 miejsc w Liczbie populacji (8 slotów).
Assimilator
Koszt: Minerał 100
Życie: 900 (450 en. + 450)
Czas Budowy: 28 s
Skrót klawiszowy: BA
Opis: Służy do zbierania gazu.
Gateway
Koszt: Minerał 150
Życie: 1000 (500 en. + 500)
Czas Budowy: 40s
Skrót klawiszowy: BG
Opis: Umożliwia budowę jednostek ziemnych takich jak : Zealot , przy zakupie odpowiednich budynków można zakupić: Dragon , High Templar oraz Dark Templar.
Forge
Koszt: Minerał 150
Życie: 1100 (550 en. + 550)
Czas Budowy: 28 s
Skrót klawiszowy: BF
Opis: Umożliwia budowę Photon Cannon oraz upgrade
Photon Cannon
Koszt: Minerał 150
Życie: 200 (100 en. + 100)
Czas Budowy: 34 s
Atak (Ziemne): 20
Atak (Powietrzne): 20
Skrót klawiszowy: BC
Opis: Jest to budynek, który chroni twoją bazę jest także detektorem.
Cybernetics Core
Koszt: Minerał 200
Życie: 1000 (500 en. + 500)
Czas Budowy: 40 s
Skrót klawiszowy: BY
Opis: Umożliwia buduwę Dragona oraz upgrady do niego oraz do statków.
Shield Battery
Koszt: Minerał 100
Życie: 400 (200 en. + 200)
Czas Budowy: 22 s
Skrót klawiszowy: BB
Opis: Służy do odnawiania Plazmy obronnej w Jednostkach Protossów.
Robotics Facility
Koszt: Minerał 200 Gaz 200
Życie: 1000 (500 en. + 500)
Czas Budowy: 53 s
Skrót klawiszowy: VR
Opis: Umożliwia budowę transportera i przy zakupie odpowiednich budynków Reavera oraz Obserwera.
Stargate
Koszt: Minerał 150 Gaz 150
Życie: 1200 (600 en. + 600)
Czas Budowy: 47 s
Skrót klawiszowy: VS
Opis: Umożliwia budowę statków , podstawową jest Scout oraz Corsarin , po zakupie odpowiednich budynków można też kupić Arbitra oraz Carriers.
Citadel of Adun
Koszt: Minerał 150 Gaz 100
Życie: 900 (450 en. + 450)
Czas Budowy: 41 s
Skrót klawiszowy: VC
Opis: Można w niej zakupić przyśpieszenie dla Zealotów , i budowla ta umożliwia Budowe kolejnej zwanej Templar Archives.
Robotics Support Bay
Koszt: Minerał 150 Gaz 100
Życie: 900 (450 en. + 450)
Czas Budowy: 22 s
Skrót klawiszowy: VB
Opis: Umożliwia budowę Reavera w Robotics Facility oraz upgradów do niego.
Fleet Beacon
Koszt: Minerał 300 Gaz 200
Życie: 1000 (500 en. + 500)
Czas Budowy: 40 s
Skrót klawiszowy: VF
Opis: Umożliwia budowę Carriera w Stargate oraz wszystkich upgradów do pozostałych statków oprócz Arbitra.
Templar Archives
Koszt: Minerał 150 Gaz 200
Życie: 1000 (500 en. + 500)
Czas Budowy: 40 s
Skrót klawiszowy: VT
Opis: Umożliwia budowę High Templar i Dark Templar w GateWay oraz upgrade do Hith Templar i do Dark Archona.
Observatory
Koszt: Minerał 50 Gaz 100
Życie: 500 (250 en. + 250)
Czas Budowy: 22 s
Skrót klawiszowy: VO
Opis: Umożliwia Budowę Obserwera w Robotics Facility oraz upgrade do niego.
Arbiter Tribunal
Koszt: Minerał 200 Gaz 150
Życie: 1000 (500 en. + 500)
Czas Budowy: 40 s
Skrót klawiszowy: VA
Opis: Umożliwia budowę Arbitra w STargate oraz upgrade do niego.
oFfIcErLeGenD
Wysłany: Czw 15:15, 27 Mar 2008
Temat postu:
Jednostki
Probe
Typ: unoszący się, robot
Koszt: Minerał 50
Życie: 40 (20 en. + 20)
Liczba zajmowanych slotów: 1
Armor początkowy: 0
Czas produkcji: 13 s
Atak (Ziemia): 5
Atak (Powietrze): -
Skrót klawiszowy: P
Opis: Jednostka zbierająca surowce i stawiająca budowle u Protossa. Jej obecność jest potrzebna tylko do zainicjowania budowy danego obiektu. Dzięki temu jeden Probe może w krótkim odstępie czasu postawić kilka struktur.
Najwięksi wrogowie: -
Zealot
Typ: naziemny, organiczny
Koszt: Minerał 100
Życie: 160 (60 en. + 100)
Liczba zajmowanych slotów: 2
Armor początkowy: 1
Czas produkcji: 25 s
Atak (Ziemia): 16 / 18 / 20 / 22
Atak (Powietrze): -
Skrót klawiszowy: Z
Opis: Najmocniejsza podstawowa jednostka atakująca spośród wszystkich ras. Niestety również najdroższa i najwolniej produkowana, a do tego zajmująca dwa sloty. Zaletami Zealota są: siła, odnawialność energii (podobnie jak każda jednostka Protossa) oraz upgrade poprawiający szybkość poruszania się (dostępny w Citadel of Adun).
Najwięksi wrogowie: Firebat, Siege Tank, Spider Mine (research Vulture), Zergling (dużo, z Adrenal Spines), Hydralisk (kilka), Lurker, Dark Templar, High Templar, Reaver, Archon.
Dragoon
Typ: naziemny, maszyna
Koszt: Minerał 125 Gaz 50
Życie: 180 (80 en. + 100)
Liczba zajmowanych slotów: 2
Armor początkowy: 1
Czas produkcji: 32 s
Atak (Ziemia): 20 / 22 / 24 / 26
Atak (Powietrze): 20 / 22 / 24 / 26
Skrót klawiszowy: D
Opis: Najdroższa i najsilniejsza spośród średnich jednostek wszystkich ras. Wadami Dragoonów są wolnostrzelność oraz ich duże rozmiary, a co za tym idzie niezbyt wygodne kierowanie oddziałem. Do Shuttla mieszczą się tylko dwa Dragoony - zajmują więc tyle samo miejsca, co np. Reavery. Warto dokupić do Dragoonów upgrade na większy zasięg ataku, dostępny w Cybernetics Core.
Najwięksi wrogowie: Marine (dużo), Firebat (dużo), Spider Mine (research Vulture), Siege Tank (kilka), Zergling (dużo, z Adrenal Spines), Lurker, Dark Templar, High Templar, Reaver, Archon, Carrier.
High Templar
Typ: unoszący się, organiczny
Koszt: Minerał 50 Gaz 150
Życie: 80 (40 en. + 40)
Liczba zajmowanych slotów: 2
Armor początkowy: 0
Czas produkcji: 32 s
Atak (Ziemia): -
Atak (Powietrze): -
Skrót klawiszowy: T
Opis: High Templar nie atakuje w bezpośredniej walce, posiada jednak wartościowe upgrady, bez których jest bezużyteczny. Są to Psionic Storm oraz Hallucination. Najczęściej jednak gracze wybierają ten pierwszy, ze względu na siłę rażenia. High Templary uzbrojone w Stormy są postrachem słabszych jednostek, zwłaszcza tych, którymi dysponuje Zerg. Dlatego High Templarów wykorzystuje się głównie w atakach (np. Combo), właśnie przeciw tej rasie.
Najwięksi wrogowie: Wszystko, co atakuje jednostki naziemne.
Archon
Typ: unoszący się, robot
Koszt: (koszt dwóch High Templarów)
Życie: 360 (350 en. + 10)
Liczba zajmowanych slotów: 4 (Archon Warp - liczba ta nie obejmuje dwóch High Templarów)
Armor początkowy 0
Czas produkcji: 13 s (Summoning z dwóch High Templarów)
Atak (Ziemia): 30 / 33 / 36 / 39
Atak (Powietrze): 30 / 33 / 36 / 39
Skrót klawiszowy: R
Opis: Archon to potężna jednostka, której siła tkwi w energii. Archony zadają w krótkim czasie dotkliwe straty wrogim jednostkom, są znakomite przeciw Zergowi - Zeglingi i Mutaliski to dla nich pryszcz. Śmiertelnymi wrogami Archona są natomiast mocne jednostki, które dodatkowo mogą pozbawić go energii.
Najwięksi wrogowie: Marine (dużo), Firebat (dużo), Siege Tank (dużo), Science Vessel, Battlecruiser, Zergling (dużo, z Adrenal Spines), Hydralisk (dużo), Queen, Ultralisk, Guardian, Zealot (dużo), Dark Templar, Reaver, Carrier, Dark Archon.
Dark Templar
Typ: naziemny, organiczny
Koszt: Minerał 125 Gaz 100
Życie: 120 (40 en. + 80)
Liczba zajmowanych slotów: 2
Armor początkowy: 1
Czas produkcji: 32 s
Atak (Ziemia): 40 / 43 / 46 / 49
Atak (Powietrze): -
Skrót klawiszowy: K
Opis: Znakomita jednostka, niewiele droższa od Dragoona, za to permanentnie zacloakowana. W dodatku Darki zadają ogromne straty rywalowi, który w porę nie zadbał o produkcję detektorów. Dark Templary świetnie nadają się także do zwiadu, Dropa, Combo oraz ataków na nowo powstałą kolonię przeciwnika. Jest to naprawdę świetna jednostka, w którą warto zainwestować.
Najwięksi wrogowie: Science Vessel, Overlord, Observer (detektory).
Dark Archon
Typ: unoszący się, robot
Koszt: (koszt dwóch Dark Templarów)
Życie: 225 (200 en. + 25)
Liczba zajmowanych slotów: 4 (Dark Archon Meld - liczba ta nie obejmuje dwóch Dark Templarów)
Armor początkowy: 1
Czas produkcji: 13 s (Summoning z dwóch Dark Templarów)
Atak (Ziemia): -
Atak (Powietrze): -
Skrót klawiszowy: R
Opis: Jednostka specjalna o wielu zdolnościach, z których podstawową jest Feedback (działa tylko na jednostki z energią - tyle ile jednostki jej posiadają w danej chwili zamienia się na obrażenia dla nich - w większości przypadków kończy się to śmiercią wrogiej jednostki). Dodatkowymi funkcjami Dark Archona są: Mind Control (przejęcie dowolnego wrogiego unita), Maelstrom (ogłuszenie jednostek organicznych znajdujących się w obszarze działania tej funkcji - przez jakiś czas nie mogą się poruszać i atakować) oraz Argus Talisman (+50 punktów energii). Dark Archon standardowo posiada 200 punktów energii.
Najwięksi wrogowie: Wszystko, co atakuje jednostki naziemne, Dark Archon.
Shuttle
Typ: powietrzny, maszyna
Koszt: Minerał 200
Życie: 140 (60 en. + 80)
Liczba zajmowanych slotów: 2
Armor początkowy: 1
Czas produkcji: 38 s
Atak (Ziemia): -
Atak (Powietrze): -
Skrót klawiszowy: S
Opis: Statek transportowy Protossa, wyposażony w 8 miejsc załadunkowych. Niezbyt szybki, jednak można do niego zakupić upgrade na szybsze przemieszczanie się.
Najwięksi wrogowie: Wszystko, co atakuje jednostki powietrzne.
Reaver
Typ: naziemny, robot
Koszt: Minerał 200 Gaz 100
Życie: 180 (80 en. + 100)
Liczba zajmowanych slotów: 4
Armor początkowy: 0
Czas produkcji: 44 s
Skrót klawiszowy: R
Atak (Ziemia): 100 (wartość przpadająca na 1 Scaraba)
Atak (Powietrze): -
Opis: Reavery mają wiele wad: są stosunkowo drogie, zajmują dużo slotów, a przy tym są słabe ze względu na swój armor oraz HP. Na dodatek potrzebują długiego czasu produkcji. Są również bezbronne na ataki powietrzne. Jednak Reavery mają jeden z największych zasięgów ataku w grze, porównywalny z zasięgiem rozłożonego Siege Tanka. Drop z dwóch Reaverów w peony przeciwnika może skutecznie unieruchomić jego gospodarkę, a to za sprawą potężnych rozbryzgowych Scarabów, które przenosi Reaver. Liczbę Scarabów można zwiększyć, poprzez odpowiedni upgrade w Robotics Support Bay.
Najwięksi wrogowie: Spider Mine (research Vulture), Vulture, Siege Tank (kilka), Zergling (dużo), Hydralisk (dużo), Lurker, Ultralisk, Zealot (kilka), Dragon (kilka), Dark Templar, High Templar, Archon, Infested Terran.
Observer
Typ: powietrzny, maszyna
Koszt: Minerał 25 Gaz 75
Życie: 60 (20 en. + 40)
Liczba zajmowanych slotów: 1
Armor początkowy: 0
Czas produkcji: 25 s
Atak (Ziemia): -
Atak (Powietrze): -
Skrót klawiszowy: O
Opis: Observer to najlepszy detektor w grze - mały, tani, zajmujący tylko jeden slot. Małego HP oraz słabego armora nie należy uznawać za wady ponieważ Observer jest permanentnie zacloakowany. To oznacza, że bez detektora przeciwnik nie namierzy Observera przez całą grę! Szybszą prędkość poruszania się oraz większe pole widzenia można sobie zapewnić odpowiednimi upgradami w Observatory. Oprócz detekcji Observer znakomicie nadaje się do rekonesansu terenu oraz do szpiegowania przeciwnika.
Najwięksi wrogowie: Science Vessel, Overlord (detektory).
Scout
Typ: powietrzny, maszyna
Koszt: Minerał 275 Gaz 125
Życie: 250 (100 en. + 150)
Liczba zajmowanych slotów: 3
Armor początkowy: 0
Czas produkcji: 50 s
Atak (Ziemia): 8 / 9 / 10 / 11
Atak (Powietrze): 28 / 30 / 32 / 34
Skrót klawiszowy: S
Opis: Scouty są bardzo mocne i zwrotne, przez co niezastąpione w walkach powietrznych. Nie zmienia to faktu, że to jedna z najdroższych jednostek w grze, do tego wolna w produkcji. Scouty doskonale nadają się do zwiadu, rozpoznania terenu oraz ochrony i wspomagania innych jednostek (np. Carrier)
Najwięksi wrogowie: Battlecruiser, Valkyrie Frigate, Wraith, Science Vessel, Goliath, Scourge, Hydralisk (kilka), Devourer, Corsair, Carrier, Archon, High Templar.
Carrier
Typ: powietrzny, maszyna
Koszt: Minerał 350 Gaz 250
Życie: 450 (150 en. + 300)
Liczba zajmowanych slotów: 6
Armor początkowy: 4
Czas produkcji: 88 s
Atak (Ziemia): 6 / 7 / 8 / 9 (wartości przypadające na 1 Interceptor)
Atak (Powietrze): 6 / 7 / 8 / 9 (wartości przypadające na 1 Interceptor)
Skrót klawiszowy: C
Opis: Carriery to najpotężniejsze jednostki Protossa - latające bastiony, bardzo wytrzymałe, drogie i powolne. Każda Carriera może być wyposażona w max. 8 Interceptorów (po upgradzie, w który dobrze jest zainwestować). Kilka Carrier zadaje ogromne zniszczenia przeciwnikowi, siejąc w jego bazie chaos i popłoch. Taki elitarny oddział warto ubezpieczać kilkoma Observerami, Scoutami oraz Arbitrem - jest to prawdziwa mieszanka wybuchowa.
Najwięksi wrogowie: Goliath (kilka), Wraith (dużo), Valkyrie Frigate, Science Vessel, Battlecruiser, Hydralisk (dużo), Queen, Scourge (bardzo dużo), Defiler, Devourer (dużo), High Templar (kilka), Archon (dużo), Dragoon (dużo), Scout (dużo), Corsair (bardzo dużo), Arbiter.
Arbiter
Typ: powietrzny, maszyna
Koszt: Minerał 100 Gaz 350
Życie: 350 (150 en. + 200)
Liczba zajmowanych slotów: 4
Armor początkowy: 1
Czas produkcji: 101 s
Atak (Ziemia): 10 / 11 / 12 / 13
Atak (Powietrze): 10 / 11 / 12 / 13
Skrót klawiszowy: A
Opis: Arbiter to specjalistyczna i droga jednostka Protossa, która potrzebuje najwięcej czasu na wyprodukowanie, spośród wszystkich w grze. Arbiter cloakuje przyjazne jednostki znajdujące się obok niego. Pozwala także na transport kilku jednostek naraz, przywołując je do siebie (Recall). Unieruchamia ponadto wrogie jednostki poprzez zamrożenie ich (Stasis Field). Standardowo Arbiter posiada 200 punktów energii, którą to wartość można zwiększyć poprzez dokupienie specjalnego upgradu. (Oczywiście Recall oraz Stasis Field także wymagają uprzedniego wykupienia). Ciekawostką jest fakt, że Arbiter, jako jedyna jednostka specjalna w grze ma możliwość ataku.
Najwięksi wrogowie: Goliath, Science Vessel, Wraith (kilka), Valkyrie Frigate, Battlecruiser, Hydralisk (kilka), Devourer, Scourge, Mutalisk (kilka), Scout, Carrier, Corsair.
Corsair
Typ: powietrzny, maszyna
Koszt: Minerał 150 Gaz 100
Życie: 180 (80 en. + 100)
Liczba zajmowanych slotów: 2
Armor początkowy: 1
Czas produkcji: 25 s
Atak (Ziemia): -
Atak (Powietrze): 5 / 6 / 7 / 8
Skrót klawiszowy: O
Opis: "Korsarze" to małe, zwinne samolociki Protossa, których zaletą jest szybkostrzelność. Niestety atakują jedynie powietrznych wrogów, dlatego trzeba być czujnym i gdy zrobi się gorąco, (stosunkowo) szybko uciekać z opresji.
Najwięksi wrogowie: Marine (kilka), Goliath, Wraith, Valkyrie Frigate, Battlecruiser, Hydralisk (kilka), Scourge (kilka), Devourer, High Templar, Carrier, Archon, Scout.
DeStInY
Wysłany: Pon 22:24, 24 Mar 2008
Temat postu: Opis Rasy ---->PrOtOsS<----
Xel'Naga odnaleźli Protosów i postanowili pokierować ich rozwojem. Rasa ta stała się szybko niezwykle silna i posiadła niezwykle rozwinięte siły psychiczne. Drzemiące w nich umiejętności i pociąg do walki wkrótce doprowadziły do wojen i Xel'Naga postanowili porzucić swój, jak się wydawało, nieudany eksperyment. Protosi pierwotnie byli podzieleni na wiele plemion lecz z biegiem czasu połączyli się w ścisłe społeczeństwo z określoną strukturą społeczną i wiarą - Khala. Protosi dzielą się na następujšce kasty: wojowników, twórców/wynalazców oraz przywódców.
Protosi rodzą się i żyją aby walczyć. Stali się obrońcami których misją jest ochrona słabych gatunków przed Zergami. Pierwotny wojownik posiada olbrzymie umiejętności w porównaniu do innych ras jednak szkolenie jest długie i kosztowne. Ranni wojownicy nie kończą swej służby - cybernetyczne pancerze umożliwiają im kontynuowanie walki aż do wypełnienie ich losu.
Protosi nie są istotami materialnymi. Całkowicie opierają się na energii, którą potrafią akumulować i modyfikować według własnych potrzeb. Ich właściwości psychiczne narodziły się przy udziale starożytnego artefaktu Kryształu Khaydarin. Potężniejsi wojownicy porzucają zbroje i opierają cały swój atak na własnych mocach. W ostateczności Templariusze potrafią łšczyć się w Archony - jednostki do walki bezpośredniej, które sieją postrach swoją potęgą i potrafią likwidować spore grupy przeciwników. Protosi w swojej armii szczególnie rozwinęli lotnictwo - podstawowe jednostki służą do przejęcia panowania w powietrzu, te bardziej rozwinięte do całkowitej dominacji. Arbitry potrafią maskować własne jednostki w zasięgu pola przed wzrokiem przeciwników, teleportować wojsko na dowolne odległości, natomiast Carriery to olbrzymie lotniskowce, które zalewają przeciwnika masą miniaturowych i niezwykle zwinnych myśliwców.
Słabością Protosów jest ich niezwykle rozwinięta duma, która nie pozwala im na ucieczkę z pola walki...Długo im zajęło czasu - w zasadzie doprowadzenie rasy do skraju upadku zanim nauczyli się iż wycofanie się i zgrupowanie jest o wiele korzystniejsze gdy walczą z obcym wrogiem.
Protosi wyznający ścieżkę oświecenia i nie tolerujšcy żadnych sprzeciwów swych liderów wygnali przed wiekami Mrocznych Templariuszy. W obliczu zagrożenia Protosi łączą się ponownie pomimo wielu lat prześladowań - ponad swą dumę bardziej kochajš tylko Aiur.
Protosi nie rozumiejš Terran, a najbardziej jak ta niezdyscyplinowana rasa posiada w sobie tak duże możliwości. Najbliższym współpracownikiem Protosów jest Jim Raynor, który nie raz udowodnił iż unia pomiędzy tymi rasami może wiele zdziałać.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by
JR9
for
stylerbb.net
Regulamin